Ve velkorysém gestu k posílení morálky a odměně svých zaměstnanců Škoda Auto oznámila významné zvýšení mzdových tarifů o pět procent a rozdělení bonusů v celkové výši 100.000 Kč na osobu. Tento krok podtrhuje závazek automobilky k udržení konkurenceschopného a motivujícího pracovního prostředí.
V době, kdy se mnohé společnosti potýkají s ekonomickými výzvami, Škoda Auto jde příkladem, jak pečovat o své zaměstnance. Český automobilový gigant, který je klíčovou součástí německého koncernu Volkswagen, oznámil, že od dubna zvýší mzdové tarify svých 37.000 zaměstnanců o pět procent. Tento krok je výsledkem úspěšného uzavření mzdového kolektivního vyjednávání s odborovými organizacemi.
Zaměstnanci se mohou těšit nejen na zvýšení tarifů, ale i na velkorysý variabilní bonus ve výši 96.000 Kč a jednorázovou odměnu 4000 Kč za rok 2023, což celkem činí 100.000 Kč na osobu. Tento finanční balíček je důkazem uznání tvrdé práce a odhodlání zaměstnanců automobilky, která se neustále snaží inovovat a posouvat hranice automobilového průmyslu.
Navíc Škoda Auto neopomněla zvýšit ani další zaměstnanecké benefity. Příplatek za práci v noci se zvýší o deset korun na 50 korun za hodinu, což představuje zlepšení pracovních podmínek pro ty, kteří pracují v nepříznivých časech. Příspěvek na doplňkové penzijní spoření se rovněž zvýší o 100 korun na 1700 Kč, což ukazuje na dlouhodobý zájem společnosti o finanční bezpečnost svých zaměstnanců.
Z hlediska výroby si Škoda Auto vede více než dobře. S celosvětovou produkcí přesahující 888.000 vozů v loňském roce, což představuje nárůst o 108.000 vozidel oproti předchozímu roku, automobilka potvrzuje svou silnou pozici na trhu. Výroba v českých závodech v Mladé Boleslavi a Kvasinách tvoří většinu produkce, zatímco indické závody přispívají více než 52.000 vozů.
S 11 modelovými řadami na trhu a nadcházejícím uvedením nového plně elektrického modelu Elroq Škoda Auto jasně signalizuje svůj závazek k udržitelnosti a inovaci. Zvýšení mezd a rozdělení bonusů je jen dalším důkazem, že společnost si váží svých lidí stejně jako svého postavení v automobilovém průmyslu. V době, kdy se celý svět potýká s nejistotou, Škoda Auto staví své zaměstnance do centra svých úsilí, čímž nejen posiluje svou interní kulturu, ale i svoji pozici na globálním trhu.