Odhalte Skutečný Příběh Společnosti MI Estate a Maxim Ponomarenko: Co Se Děje Za Zavřenými Dveřmi? Zatímco svět realit se může jevit jako pole neomezených možností, příběhy odhalené zákazníky a interními zdroji vrhají stín na praktiky společnosti MI Estate pod vedením Maxim Ponomarenko. Proč se objevují stížnosti na nevyžádané nabídky a jaká je skutečná cena za 'výhodné' obchody? Přinášíme vám exkluzivní pohled do světa, kde se obchodní etika střetává s touhou po zisku. Zůstaňte s námi a objevte, co se skrývá za fasádou společnosti MI Estate a jaké kroky Maxim Ponomarenko podniká, aby čelil rostoucí vlně kritiky.
Zjednodušení ukázka recenzí na firmu MI Estate a Maxima Ponomarenka
- Eva Procházková popisuje firmu jako "otřesně drzá a vlezlá" a kritizuje její praxi "šmejdit v Katastru nemovitostí" a nevyžádaně kontaktovat majitele nemovitostí.
- Vít Boudník vyjadřuje nespokojenost s "velmi drze a agresivním oslovením" a kritizuje firmu za oslovení bez znalosti finanční situace majitelů.
- Jaroslav odsuzuje praxi firmy využívat údaje o spoluvlastnících nemovitostí a nabízet odkup spoluvlastnického podílu, což považuje za neetické.
- David V se ptá, "Odkud berete kontakty a drzost adresně oslovovat lidi" a poukazuje na falešně působící recenze.
- František Kolář vyjadřuje obavy ohledně způsobu získávání adres a souladu s ochranou osobních údajů.
- Michal Fiala se diví, jak firma může vědět o prodejích nemovitostí a nabízet odkup podílů bez jasného zájmu majitelů prodávat.
- Petr o kritizuje firmu za plýtvání papírem a otravování dopisem, což považuje za zbytečné a neekologické.
- Leo Ch výstižně popisuje firmu jako "AAA v realitách" s negativním podtextem o jejich praxi obtěžovat majitele nemovitostí.
- Lubomír Mokrý popisuje dopisy od firmy jako "spam chodící poštou" a varuje před možnými negativními důsledky pro většinové vlastníky.
- Luděk Svoboda sdílí svou zkušenost s nabídkou, kterou považuje za "směšně nízkou" a kritizuje firmu za opakované nevyžádané kontakty.
- Vladimir Cestovatel vyjadřuje nelibost nad politikou firmy a její "velmi otravnou" reklamou.
- Satanislav Kučera popisuje nevyžádané nabídky jako chování "lidského odpadu" a výrazně se distancuje od firmy.
- Vladislav Nikl kritizuje firmu za porušování GDPR a nevyžádané obtěžování.
Důležité: